Tuesday 15 November 2011

Jumpa papa lagi

Pagi tadi aku pegi jumpa penyelia untuk discuss tentang projek ilmiah,,continue yang semalam.huhu

Janji pukul 10pg, tapi aku sampai kat fakulti tadi pukul 10.30 lebih,,janji melayu..
tapi bukan sengaja, aku terlewat bangun sebab semalam tido dekat pukul 6 pagi untuk siapkan projek kumpulan kami..

Tapi nasib baik dr. tak marah,,huhu
aku dah takut dan "kenaling" dah tadi.

Setelah bersoal jawab dengan dr., akhirnya  dr nak aku buat pernyataan masalah dan objektif kajian.
Dr. ada bagitau aku apa yang perlu ada dalam pernyataan masalah tu,,siap bagi contoh lagi.
aku ni begitu khusyuk mendengar sambil menyalin,,rasa tak sempat otak ni nak tangkap,huhu
dr. tanya awak faham ke? aku selalu je faham..huhu
tapi memang betul aku dah nampak sikit2 apa yang perlu aku buat,,dah tak kabur lagi tentang masalah ni.

Tapi, aku kena cari artikel berkaitan penulis ni, baru la aku dapat buat pernyataan masalah.
tu je keje aku sekarang ni,,tapi susah nak jumpa, tadi dah selongkar majalah kat sanggar bahasa, tapi batang hidung pun tak nampak,,esok kena usaha lagi ni...

Aku akan berusaha,,Insya Allah akan jumpa apa yang aku cari2 tu..caiyokkk2
Hari jumaat nati kena mengadap papa lagi,,huhu
harap2 semua selesai sebelum bersua dengan  papa nanti..

No comments:

Post a Comment