Sunday 13 November 2011

Tentang projek ilmiah

Tadi aku pegi jumpa penyelia, nak bincang pasal projek ilmiah..
nasib baik la dia ada,,dah banyak kali aku kecewa sebab setiap kali nak jumpa dia, tentu dia tak ada, busy 24 jam,huhu..biasa la ketua jabatan kan...

Mula2 tu dia tanya, "hari apa saya kata boleh jumpa saya? pukul berapa?"
gluuppp,,,alamak..!!dr. marah ke??tanya aku tapi dalam hati je,huhu
aku jawab,"hari selasa dan khamis dr."

masa tu dr sedang menghadap komputernya..dipendekkan cerita, selepas berbincang2 pasal tajuk yang aku kaji tu, dr. mahu aku yakinkan dia bahawa tajuk yang ingin aku kaji tu mempunyai keistimewaan dan kelebihan tersendiri, dan kenapa nak kaji pasal tajuk tu?dr. suruh bagi sebab dan alasan kepada soalan yang ditanya tu pagi besok,pukul 10am.

Nampaknya kena berfikir panjang la aku malam ni,huhu
harap2 aku dapat bagi jawapan kepada dua soalan tu,,jawapan yang konkrit dan betul2 meyakinkan..
Insya Allah.....

No comments:

Post a Comment